Category Archives: vuokra hessuna

4/16

Tämän vuoden pisin työsuhde. Vaikka se sitten loppuisi huomenna. Hommia ei kuulemma tehdä urakalla, vaan porukalla. Se on ihan hyvä periaate.

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, valokuvaus, vuokra hessuna | Jätä kommentti

3/16

Lämpö sisällä 27 astetta celsiusta. Tämäkin päivä meni. Ehkä jo huomenna sitten saan potkut, kun työmaa valmistuu perjantaiksi? Tai ainakin pitäisi valmistua.

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, valokuvaus, vuokra hessuna | Jätä kommentti

2/16

Mikä mies se sellainen on joka tulee työmaalle ilman omia työkaluja. No sellainen mies se on, joka on matalapalkkainen. Eikä hänelle makseta työkalukorvausta. Vittu että kysytään tyhmiä, kun halutaan päteä. Ehkä otan vasaran huomenna? Tänään oli jo puukko ja kynä, … Lue loppuun

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, valokuvaus, vuokra hessuna | Jätä kommentti

1/16

Aamu alkoi mukavalla tiedolla. Paikalla ei ole mesuja eikä kärkimiehiä. Olemme siellä ihan yksin. Ja gyprocväliseinää pystyyn vaan. Hyvä homma, kun puukkoa eikä mattoveitseä ole mukana. Kalusteitahan mun piti asentaa. Mutta ei taida tämä keikka kestää 16 päivää. Hyvä jos … Lue loppuun

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, valokuvaus, vuokra hessuna | Jätä kommentti

Sopimuksen alainen tila

Nyt on jälleen kirjoitettu yksi sopimus. Ei vittuilu lausekkeita, selkeä yhden a4 paperi, jossa oli tilaa myös allekirjoitukselle. Logaritmisen kaavion mukaan minun tulee tehdä 16 päivää töitä ennen kuin saan kenkää tai lähden itse. Aika näyttää. Elämmekö logametriikassa vai kaaosteoriassa?

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, työttömyys, valokuvaus, vuokra hessuna | Jätä kommentti

Agenttina jälleen

Valtion taloudellinen rollaattori käynnistyi tyylikkäästi, ilman yskähtelyä. Mitä ne valittaa, että on tuloloukkuja ja byrokratiaa?

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, työttömyys, valokuvaus, vuokra hessuna | Jätä kommentti

Kävin kulmalla

Miten sen kertosin? Suorilla sanoilla, kuten olen uhonnut, niin kävin kulmalla. Ei, en viettänyt siellä päivää, eikä niitä ystäviäkään juuri ollut. Se oli kuin kahvitauko. Mutta ei niin koukuttava, kuten kaverini väittää, että huumeitakin käytetään vaan kerran ja sitten aina. … Lue loppuun

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, postikortti, työttömyys, valokuvaus, vuokra hessuna | Jätä kommentti

Triplaluuseri

  Eihän Mäkkikään pärjää euron juustolla, saati tuplajuustolla. Pitää olla triplajuusto. Siis tänään ollaan triplaluusereita. Olen kuulemma kallis mies. On, mitä maksaa auton takarengas ja tunti venttaa? Nyt ei ole töitä ja on kaksi turhaa bussikorttia. Tosin sutenööri sanoi, että … Lue loppuun

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, työttömyys, valokuvaus, vuokra hessuna | Jätä kommentti

Tuplaluuseri

Joku säännöllisempi lukija saattaa muistaa kun ostin viime helmikuussa eka kertaa paikallisliikenteen bussikortin. Nyt niitä on kaksi. Olen Maggien sanoja lainaten tuplaluuseri.

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, valokuvaus, vuokra hessuna | Jätä kommentti

Uin, tänäänkin

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, valokuvaus, vuokra hessuna | Jätä kommentti