Vuosipäiviä

Ai ai kun nuori ois,

Siitä on 30 vuotta kun muutin Lontooseen, ja 25 vuotta kun tein virheen ja palasin takas Suomeen.

Eräs jolle tein töitä silloin, sanoi: Mitä vittua sä Suomessa teet, painu heti takas ulkomaille! Se oli silloin erään helppo sanoa, mutta minun oli silloin vaikea lähteä.

15 vuotta tehnyt lähtöä, tänä vuonna sain työtarjouksenkin ulkomailta, mutta ei se kantanut. Paskahomma, mutta ehkä joskus.

Selaillut nega-arkistoani. Oishan tuolla jos jonkin sortin kuvaa. Mitenhän ne nyt julki sais.

Vuoden paras kesä.

Kategoriat: arkisto, eurososialistinenrealismi, photography, postikortti, valokuvaus | Jätä kommentti

Kun mikään ei suju

Tänään oli vihdoin sellainen fiilis, että skanneri kiinni koneeseen.

Mutta ei, mikään ohjain ei suostunut toimimaan, misään kolmessa koneessa. Paitsi yksi maksullinen, ja sekin vain pdfää ois suorittanut, ei maksa vaivaa maksaa pdfsstä.

Kamera kuvannut viikon vuotta 2000, mikä lie bugi siihenkin iskenyt, ei kun aika ja paikka kuntoon. Kait se siitä sekin sitten.

Pitää saada joku skanneri, tai ostaa se. Ois hyvää aikaa sukeltaa 30 vuotta vanhoihin kuviin tänä kesänä.

Tämähän on se kesä, vuoden paras kesä.

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, photography, postikortti, valokuvaus | Jätä kommentti

Torstain ei toivottu

Kategoriat: musiikki | Jätä kommentti

Jalattomat kiittää

Eduskunnassa äänestettiin tiistaina alkoholilaista, joka meni läpi äänin 98–77. Yhtäkään tyhjää ääntä ei annettu.

Kaikki Suomen jalattomat juopot on nyt tyytyväisiä, ja alipalkatut woltkulit kuljettaa juomat kotiin, että ei tarvi krapuloita kärsiä.

Vitut kansanterveydestä, kuten myös ilmeisesti Suomen yrittelijöiden mukaan työntekijöiden terveydestä, kun haluavat lopettaa työterveyshoidon.

On hyvä hallitus, kiitos.

Kategoriat: politiikka, sanotut kuvat | Jätä kommentti

Ylenannon vale emävale tilasto

Kuvakaappaus YLEN päivän uutisesta.

Olen kyllä sanonut. että tilastojen lähtövuodeksi on otettava 2020, kuten tässä, mutta kuka on saanut 20% enemmän liksaa tänä aikana? Hinnat bruttona tietenkin.

Ehkä pomon 40% kattaa sen, että duunarin 5% muuttuu tilastossa 19,7%

VM on menettänyt kaiken uskottavuutensa, mm muuttamalla nollakorkolainat kiinteästä korosta vaihtuviin korkoihin.

Kategoriat: politiikka, talous | Jätä kommentti

Tänään 11.24

Tänään kello 11.24 oli aurinko korkeimmillaan, ja huomisesta alkaa päivä lyhenee.

Kuva ei liity tapaukseen

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, nature, photography, suomi-finland-perkele, valokuvaus | Jätä kommentti

Säveliä sunnuntaiksi

Kategoriat: musiikki | Jätä kommentti

Yö ajo

Kategoriat: Bryssel-ei kaupallinen-triptyk, eurososialistinenrealismi, photography, valokuvaus | Jätä kommentti

Juu_hannusta

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, photography, postikortti, puhtoinen lähiö, valokuvaus | Jätä kommentti

Torstain ei toivottu

Kategoriat: musiikki | Jätä kommentti