
Ai ai kun nuori ois,
Siitä on 30 vuotta kun muutin Lontooseen, ja 25 vuotta kun tein virheen ja palasin takas Suomeen.
Eräs jolle tein töitä silloin, sanoi: Mitä vittua sä Suomessa teet, painu heti takas ulkomaille! Se oli silloin erään helppo sanoa, mutta minun oli silloin vaikea lähteä.
15 vuotta tehnyt lähtöä, tänä vuonna sain työtarjouksenkin ulkomailta, mutta ei se kantanut. Paskahomma, mutta ehkä joskus.
Selaillut nega-arkistoani. Oishan tuolla jos jonkin sortin kuvaa. Mitenhän ne nyt julki sais.
Vuoden paras kesä.











