Tänään oli vihdoin sellainen fiilis, että skanneri kiinni koneeseen.
Mutta ei, mikään ohjain ei suostunut toimimaan, misään kolmessa koneessa. Paitsi yksi maksullinen, ja sekin vain pdfää ois suorittanut, ei maksa vaivaa maksaa pdfsstä.
Kamera kuvannut viikon vuotta 2000, mikä lie bugi siihenkin iskenyt, ei kun aika ja paikka kuntoon. Kait se siitä sekin sitten.
Pitää saada joku skanneri, tai ostaa se. Ois hyvää aikaa sukeltaa 30 vuotta vanhoihin kuviin tänä kesänä.
Olen kyllä sanonut. että tilastojen lähtövuodeksi on otettava 2020, kuten tässä, mutta kuka on saanut 20% enemmän liksaa tänä aikana? Hinnat bruttona tietenkin.
Ehkä pomon 40% kattaa sen, että duunarin 5% muuttuu tilastossa 19,7%
VM on menettänyt kaiken uskottavuutensa, mm muuttamalla nollakorkolainat kiinteästä korosta vaihtuviin korkoihin.
Kävelen päivittäin viereisessä puistossa. Linnut laulaa tuuli soi puissa. Nurmi ja metsä tuoksuvat hyvältä.
Ajattelen, tämä on sitten paras kesä. Koskaan. Ainakin tähän vuoteen. Onhan jopa USA Iran sota ohi. Ehkä pahin tulevaisuus ei olekkaan pahin mahdollinen tulevaisuus, vaikka Ryssän sota Ukrainaa kohtaan jatkuu.
Juhannus on ovella, yleensä kaikki sopimukset tehdään viimeistään juhannnukseen mennessä, koska alkaa pomojen lomakausi, ja mitään ei tapahdu ennen kuin elokuun toinen viikko alkaa.
Ei tullut sopimusta tähänkään juhannukseen, että ei ole reppurin hommia Ruotsissa, ei Suomen firmalle, eikä Ruotsin firmalle. Ei ole myöskään keikkaa Suomeen. Ei mitään.
Uutisista saa lukea, että Vikinglinelle pyrki kesätöihin 13 000 hakijaa, Hesburgeriin 27 000 hakijaa. Työntarjonta on huipussaan. Tämä estää palkkojen nousun. Hyvää taloudelle. Lama jatkuu, kotimarkkinat kärsii.
Mutta se siitä, onhan vuoden paras kesä. Kuten on hyvä hallitusohjelma.
EDIT: Tätä kirjoittaessa tuli työtarjous, valitettavasti puoti on nyt kiinni teidän tarjouksia kohtaan koko loppu vuoden.