Kun mikään ei suju

Tänään oli vihdoin sellainen fiilis, että skanneri kiinni koneeseen.

Mutta ei, mikään ohjain ei suostunut toimimaan, misään kolmessa koneessa. Paitsi yksi maksullinen, ja sekin vain pdfää ois suorittanut, ei maksa vaivaa maksaa pdfsstä.

Kamera kuvannut viikon vuotta 2000, mikä lie bugi siihenkin iskenyt, ei kun aika ja paikka kuntoon. Kait se siitä sekin sitten.

Pitää saada joku skanneri, tai ostaa se. Ois hyvää aikaa sukeltaa 30 vuotta vanhoihin kuviin tänä kesänä.

Tämähän on se kesä, vuoden paras kesä.

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, photography, postikortti, valokuvaus | Jätä kommentti

Torstain ei toivottu

Kategoriat: musiikki | Jätä kommentti

Jalattomat kiittää

Eduskunnassa äänestettiin tiistaina alkoholilaista, joka meni läpi äänin 98–77. Yhtäkään tyhjää ääntä ei annettu.

Kaikki Suomen jalattomat juopot on nyt tyytyväisiä, ja alipalkatut woltkulit kuljettaa juomat kotiin, että ei tarvi krapuloita kärsiä.

Vitut kansanterveydestä, kuten myös ilmeisesti Suomen yrittelijöiden mukaan työntekijöiden terveydestä, kun haluavat lopettaa työterveyshoidon.

On hyvä hallitus, kiitos.

Kategoriat: politiikka, sanotut kuvat | Jätä kommentti

Ylenannon vale emävale tilasto

Kuvakaappaus YLEN päivän uutisesta.

Olen kyllä sanonut. että tilastojen lähtövuodeksi on otettava 2020, kuten tässä, mutta kuka on saanut 20% enemmän liksaa tänä aikana? Hinnat bruttona tietenkin.

Ehkä pomon 40% kattaa sen, että duunarin 5% muuttuu tilastossa 19,7%

VM on menettänyt kaiken uskottavuutensa, mm muuttamalla nollakorkolainat kiinteästä korosta vaihtuviin korkoihin.

Kategoriat: politiikka, talous | Jätä kommentti

Tänään 11.24

Tänään kello 11.24 oli aurinko korkeimmillaan, ja huomisesta alkaa päivä lyhenee.

Kuva ei liity tapaukseen

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, nature, photography, suomi-finland-perkele, valokuvaus | Jätä kommentti

Säveliä sunnuntaiksi

Kategoriat: musiikki | Jätä kommentti

Yö ajo

Kategoriat: Bryssel-ei kaupallinen-triptyk, eurososialistinenrealismi, photography, valokuvaus | Jätä kommentti

Juu_hannusta

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, photography, postikortti, puhtoinen lähiö, valokuvaus | Jätä kommentti

Torstain ei toivottu

Kategoriat: musiikki | Jätä kommentti

Vuoden paras kesä

Kävelen päivittäin viereisessä puistossa. Linnut laulaa tuuli soi puissa. Nurmi ja metsä tuoksuvat hyvältä.

Ajattelen, tämä on sitten paras kesä. Koskaan. Ainakin tähän vuoteen. Onhan jopa USA Iran sota ohi. Ehkä pahin tulevaisuus ei olekkaan pahin mahdollinen tulevaisuus, vaikka Ryssän sota Ukrainaa kohtaan jatkuu.

Juhannus on ovella, yleensä kaikki sopimukset tehdään viimeistään juhannnukseen mennessä, koska alkaa pomojen lomakausi, ja mitään ei tapahdu ennen kuin elokuun toinen viikko alkaa.

Ei tullut sopimusta tähänkään juhannukseen, että ei ole reppurin hommia Ruotsissa, ei Suomen firmalle, eikä Ruotsin firmalle. Ei ole myöskään keikkaa Suomeen. Ei mitään.

Uutisista saa lukea, että Vikinglinelle pyrki kesätöihin 13 000 hakijaa, Hesburgeriin 27 000 hakijaa. Työntarjonta on huipussaan. Tämä estää palkkojen nousun. Hyvää taloudelle. Lama jatkuu, kotimarkkinat kärsii.

Mutta se siitä, onhan vuoden paras kesä. Kuten on hyvä hallitusohjelma.

EDIT: Tätä kirjoittaessa tuli työtarjous, valitettavasti puoti on nyt kiinni teidän tarjouksia kohtaan koko loppu vuoden.

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, photography, postikortti, puhtoinen lähiö, työttömättyökalut, työttömyys, valokuvaus | Jätä kommentti