Category Archives: politiikka

Jalattomat kiittää

Eduskunnassa äänestettiin tiistaina alkoholilaista, joka meni läpi äänin 98–77. Yhtäkään tyhjää ääntä ei annettu. Kaikki Suomen jalattomat juopot on nyt tyytyväisiä, ja alipalkatut woltkulit kuljettaa juomat kotiin, että ei tarvi krapuloita kärsiä. Vitut kansanterveydestä, kuten myös ilmeisesti Suomen yrittelijöiden mukaan … Lue loppuun

Kategoriat: politiikka, sanotut kuvat | Jätä kommentti

Ylenannon vale emävale tilasto

Kuvakaappaus YLEN päivän uutisesta. Olen kyllä sanonut. että tilastojen lähtövuodeksi on otettava 2020, kuten tässä, mutta kuka on saanut 20% enemmän liksaa tänä aikana? Hinnat bruttona tietenkin. Ehkä pomon 40% kattaa sen, että duunarin 5% muuttuu tilastossa 19,7% VM on … Lue loppuun

Kategoriat: politiikka, talous | Jätä kommentti

Vuoden Työtön

Vuoden pakoloinen on taas valittu. Herätän henkiin taas sen ajatuksen, että valitaan Vuoden Työtön. Voipi olla vaikka useammankin vuoden työtön. Pitkäaikaissyrjäytynyt. Mikäs olisi mediassa patsastella, tutut on fattan raput ja leipäjonot, mutta Vuoden Työtön ei lannistu. Orastava nousukausi nostaa Suomen … Lue loppuun

Kategoriat: politiikka, sanotut kuvat, työttömättyökalut, työttömyys | 5 kommenttia

Menee kait se aika näinkin

Kuvassa läski nauttii laatuajasta kissan kera. Makuuasennossa, kuten työttömän tuleekin olla, sohvalla, räkien nukkuen pierren, kun naapurit menee töihin. TE viranomaiset soitteli. Oli niin nohevaa ja suorittavaa siellä päässä, oli oikein tyytyväinen kuin sai heitettyä ongelmatapauksen kolme kuukatta eteenpäin ennen … Lue loppuun

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, kissanpäivät, photography, politiikka, työttömättyökalut, työttömyys, vakityö, valokuvaus | Jätä kommentti

Kevät koittaa Putlerille

Ei, tänään ei ole voiton päivä, tänäänkin on voita, ja jopa voin alle leipää. Sotarikolliset Haagiin, siinäpä tulevaisuutta niin itään länteen kuin etelään pohjoiseen.

Kategoriat: 100% hiilineutraali, eurososialistinenrealismi, photography, politiikka, postikortti, valokuvaus | Jätä kommentti

Olen ekonomisti

Toimeen haetaan, ekonomistia, tai muuten vaan reipasta miestä jolla mopo. No, Tunninjuna! Ei se mitään, että matka kestää 1,4 tuntia. Sehän on ekonomisti matematiikalla lähes tunnin. Kaksi. Syökää silakkaa, puhun niin totta kuin osaan, sori siitä. Kekkonen oli oikeassa, valtaan … Lue loppuun

Kategoriat: kokoomus, politiikka, sanotut kuvat | Jätä kommentti

Losers hand – häviäjän käsi

Kategoriat: politiikka | Jätä kommentti

Tuuheeta paskaa verovaroilla

Göbbelsin opit on valemedialla hallussa. Ehkä joku uskoo tämänkin ylläolevan kuvan valheen. Voi heitä heikkolahjaisia.

Kategoriat: media, perussuomalaiset, politiikka | Jätä kommentti

Taksikuskin talouspäivitys

Sain viestin Taksarilta. Vappupäivä, iltavuoro, 4,5 tuntia töitä, tienaa 15 euroa brutto. On se nyt kun ei juoppo- tai luottokuskeja tarvita tän päivän taloudessa. Nyt ostamaan niitä osakkeita, onhan kurssit huipussaan ja romahdus ei ole mahdollista, koska meillä on niin … Lue loppuun

Kategoriat: politiikka, sanotut kuvat, talous | Jätä kommentti

Porvarin uutisia

Ville Ranta liittyy taajaan joukkoon taiteilijoita, jotka vahvistaa oman leipänsä porvarilta, kussen toisten muroihin. Tämä on ymmärrettävää, ei ole vahvaa punapääomaa, jotka palkkaisi vasemmistolaisia pukkamaan propagandaa. Mitä nyt puolue, ja sekin joutuu turvautumaan Paavo Arhinmäkeen, kiipeämässä punalipun kanssa Työväentalon torniin. … Lue loppuun

Kategoriat: politiikka, sanotut kuvat | Avainsanat: | 1 kommentti