Kun mikään ei suju

Tänään oli vihdoin sellainen fiilis, että skanneri kiinni koneeseen.

Mutta ei, mikään ohjain ei suostunut toimimaan, misään kolmessa koneessa. Paitsi yksi maksullinen, ja sekin vain pdfää ois suorittanut, ei maksa vaivaa maksaa pdfsstä.

Kamera kuvannut viikon vuotta 2000, mikä lie bugi siihenkin iskenyt, ei kun aika ja paikka kuntoon. Kait se siitä sekin sitten.

Pitää saada joku skanneri, tai ostaa se. Ois hyvää aikaa sukeltaa 30 vuotta vanhoihin kuviin tänä kesänä.

Tämähän on se kesä, vuoden paras kesä.

Kategoria(t): eurososialistinenrealismi, photography, postikortti, valokuvaus. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Jätä kommentti

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.