Category Archives: arkisto

Arkisto – Saikku

Huhtikuussa 2011 oltiin myöskin kipeinä. Lilly mainosti öljynvaihtoa vastaanottoikkunassa.

Kategoriat: arkisto, valokuvaus | Jätä kommentti

Arkisto – Siivousta

Huhtikuussa 2011 siivottiin. Tyyliin minä se vaan luutuan lattioita, Hiski Salomaan äänellä. Tänään tapetaan pölypunkkeja, kun on pakkasta. Mutta ei oteta kuvia.

Kategoriat: arkisto, eurososialistinenrealismi, valokuvaus | Jätä kommentti

Arkisto – Vasen jalka

16 kesäkuuta armon vuonna 11 oltiin myöskin lomilla. Kuvasin vasemman jalkani. Syytä tähän en muista.

Kategoriat: arkisto, valokuvaus | Jätä kommentti

Arkisto, mitä lautasella jouluna

Tältä näytti lautanen jouluna 2010.

Kategoriat: arkisto, valokuvaus | Jätä kommentti

Arkisto, pikkujoulukausi

Kuusi vuotta sitten oli helmiä siolle liikenteessä, ei tänä vuonna ole vastaavaa näkynyt.

Kategoriat: arkisto, eurososialistinenrealismi, valokuvaus | Jätä kommentti

Ohjeita taiteilijoille -Some important rules for artist

1. Always be smartly dressed, well groomed relaxed friendly polite and in complete control. 2. Make the world believe in you and to pay heavily for this privilege. 3. Never worry assess discuss or criticize but remain quiet respectful and … Lue loppuun

Kategoriat: arkisto, kulttuuri, photography, postikortti, taide, valokuvaus | Avainsanat: , , | Jätä kommentti

Arkisto – Työn pskaa,

Rantakivetyksen raudoitusten hitsausta Porvoon jokirannassa, vuonna -11

Kategoriat: arkisto, eurososialistinenrealismi, valokuvaus | Jätä kommentti

Arkisto, omakuva

Omakuva, Arlanda 2010

Kategoriat: arkisto, eurososialistinenrealismi, valokuvaus | Jätä kommentti

Arkisto, Talvi tuli myös vuonna 2008

Vuonna 2008 näköjään oltiin talven tullessa aseissa. Uutta talvisotaa ei odoteta. Mutta toivotaan, että keskitetty energia, lämpö, sähkö, data ja kaikki muukin kestää tänäkin talvena Internetin hakkerit. Koska mikään ei vituta niin paljon kuin kylmyys, kotona. Sekin frigitit.

Kategoriat: arkisto, valokuvaus | Jätä kommentti

Arkisto – mainontaa

Nykyisellä kokemuksella voisi sanoa jotain vähän toista, näistä elementtien valmistajista. Mutta hienoja mainoksia osaavat rustata. Kuva vuodelta 2010.

Kategoriat: arkisto, valokuvaus | Jätä kommentti