Category Archives: arkisto

Viimeinen työmaa, sitten toistaiseksi

Tälläisen savupiipun kerran muurasin. Sitten se siihen loppuikin. Vuosiksi. Rakentaminen.

Kategoriat: arkisto, eurososialistinenrealismi, valokuvaus | Jätä kommentti

Koulukuvat

Hesari kirjoitti jälleen joka vuotisen kirjoituksen koulukuvausten hinnoista, että Porvoossa olisi saatu kustannukset kuriin kilpailuttamalla. Hyvä näin. Siitä se ajatus sitten lähti. Tälläibeb oli kaveriseurue yhdeksennällä luokalla vuonna 88.

Kategoriat: arkisto, torstai, Uncategorized, valokuvaus | Jätä kommentti

Arkistoa – sairautta vai kommenttia?

Kuusi vuotta sitten tein kollaaseja. Kun vitutti enkä nähnyt kynnyksen yli. Tämän päivän Lasse Männistö ja kumppaneiden uutisointia lukeneena, ei tämä kuva sittenkään taida olla sairautta, vaan ihan pätevää kommentoitia sen ajan tilanteeseen, eikä tilanne tai maantapa ole mihihinkään muuttunut?

Kategoriat: arkisto, valokuvaus | Jätä kommentti

Arkisto – Tissit

Tissit, aina mielessä.  

Kategoriat: arkisto, eurososialistinenrealismi, taide, torstai, valokuvaus | Jätä kommentti

Arkisto -Rakentamista Suomessa, säässä

Tämä kuva on otettu kun lähdin duuniin, sisätöihin, alkutalvesta 2010. Montun reunalle ei ollut silloinkaan halua.

Kategoriat: arkisto, eurososialistinenrealismi, valokuvaus | Jätä kommentti

Arkistoa -Miekkari

Tämä kuva ei ole vanhentunut, kuva oliko se Helsingin muurareiden järjestämästä mielenosoituksesta kevät talvella 2010. Taitaa olla ainoa miekkari, mihin osallistunut tänä vuosikymmennenä?

Kategoriat: arkisto, eurososialistinenrealismi, valokuvaus | Jätä kommentti

Arkisto torstai – Ensilumi

Kategoriat: arkisto, torstai, valokuvaus | Jätä kommentti

Norjaan, sanoo Vartiainen

Suomen kuuluisin torkkupeittomies, Juhana Vartiainen kehoitti tänään työttömiä muuttamaan Norjaan. Kävin viime syksynä maitojuna reissulla Norjassa. Hyvin pohjoisessa. Porvoon ruotsilla siellä ei pärjää. Eikä meno muutenkaan ollut mitään suojatyöpaikkaa. Veikkaisin, että Vartiainenkaan ei pärjäisi Norjassa, kun siellä ei ulkomaalaisille pedata … Lue loppuun

Kategoriat: arkisto, eurososialistinenrealismi, politiikka, työttömyys, valokuvaus | Jätä kommentti

Sitten jotain ihan muuta -Arkisto torstaita

  Voi niitä onnen päiviä kuusi vuotta sitten, kun tytöt nosti hametta. Huomenna taas.

Kategoriat: arkisto, valokuvaus | 2 kommenttia

2009 Tammikuu

Seitsemän vuotta sitten tehtiin vanhaankaupunkiin saneeraus, kannettiin kaikki vanha paska eriste pois, uudet sisään kaiken sääntöjen mukaan. Ja ponttilattia ( vanha ) uudistettiin/entisöitiin.  

Kategoriat: arkisto, valokuvaus | Jätä kommentti