samma gamla vanliga+Tykkäämäni artikkelit
Arkistot
Kategoriat
Meta

Vintage print, Ismo Alanko
Original print from early 90s, BW FIberbase paper, hand printed only this copy, there is no another print of it
€200,00
Category Archives: eurososialistinenrealismi
Kylpytakki
Uusi kylpytakki, tietäjät tietää
Kategoriat: eurososialistinenrealismi, photography, valokuvaus
Jätä kommentti
Mobiili testi
Tämä on testi, ei syytä huoleen
Kategoriat: askareet, commercial funnies, eurososialistinenrealismi, photography, valokuvaus
Avainsanat: Mobil test
Jätä kommentti
Viimeistelyä
Kun tietotekniikan uutuudet alkaa olla asennettu ja parin vuoden uudet kuvat tsekattu läpi, oli aika pienen piirakan ja tortun. Edellisestä kerrasta onkin sitten aikaa, ehkäpä joskus ennen sotia taisi olla. Kylläpä aika rientää.
Kategoriat: askareet, eurososialistinenrealismi, photography, valokuvaus
Jätä kommentti
Kirjoita
Uutta pukkaa. Vanhat sotkut siivouksen alla.Kelannut 19 000 kuvaa läpi vuorokauden aikana. Saa kelata ne kansiot vielä eräänkin kerran, kunnes selviää vuoden parin kuvallinen maisema. Ei, en tee tätä näyttääkseen oikeastaa kellekkään. Oman pään selvittämistä, mitä olen nähnyt ja missä … Lue loppuun
Ja se on
Iloista seuruetta J.O. Mallanderin kirjanjulkaisussa. Oli kivaa mukavaa hauskaa. Kiitos Mallander hienosta mantrasta, ja jengille hyvästä boogiesta. Nylènille kustantamisesta.
Kerran puistossa
Sattuipa kerran puistossa. Sain turpaani, aika pahasti. Ei ole poliisista kuulunut tämän asian tiimoilta seitsemään vuoteen. Onnea, että tasa-arvoisempi kansalainen sai poliisin toimimaan ja normi pahoinpitelystä epäillyn kiinni. Hyvä poliisi. Olet symppis ja tehokas.
Työnimi: Raikkaan kaupallista
Oleva ja tuleva talvi tulee olemaan pitkä kuten kaikki talvet. Syytä pohtia uusia suunnitelmia, onhan itsenäisyys taas juhlittu. Jospa koostaisi kirjaa johon 100 valokuvaa jota ottanut viimeisen 35 vuoden aikana. Valtaosin taitaa olla ja tulla missään massamediassa julkaisematonta tuotantoa. Monestakin … Lue loppuun
Kategoriat: eurososialistinenrealismi, photography, valokuvaus
Jätä kommentti
Nasset marssii,
Huomenna juhlistetaan menetettyä itsenäisyyttää, Eu:n rauhanliiton raunioilla. Ja natsit marssii. Linnassa herrat syö ja mässää. Itsehän menisin mielelläni vaikka työmaalle juhlistamaan, tuplapalkka kun punaisena päivänä. En mene kuvaamaan natseja, apinoita näkee Korkeasaaressakin. Yllä kuva työmaalta vuonna 2019. Taisin olla ainoa … Lue loppuun



