Category Archives: Porvoo

Meidän mies

Tuore kansanedustaja Jussi Saramo keskustelemassa vappupuheensa jälkeen Porvoon Linnakoskenpuistossa. Sitä herättiin aamuun uuteen, reippaana ja raikkaana. Käsi kirkas ja katse vakaa. Tai sinne päin. Ei kun puistoon kuulemaan sanaa. Tällä kertaa hyvin positiivisissa merkeissä, koska onhan uutena edustajana  ”meidän mies”  … Lue loppuun

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, photography, politiikka, Porvoo, postikortti, pravda, vaalit 2019, valokuvaus, vasemmisto | Avainsanat: | Jätä kommentti

Västäräkistä vähäsen – Kevät bongausta

Työmaan sokkelin vieressä kun laiskasti työtä tein, huomasin pari västäräkkiä roikkuvan just lähitaivaalla. Rautavaara alkoi heti soimaan korvassa, ajattelin, että jos tässä nyt tulityön päättäisin. Vaikka on jalla jalla, huomennakin ehtii. Kevään bongaukset jatkui matkalla kotiin. Spurgukulmassa oli jengiä, mamut … Lue loppuun

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, friilancehitsaamista, photography, Porvoo, postikortti, pravda, valokuvaus | Avainsanat: , | Jätä kommentti

yes…

Yes, ja tuolta äänestyslippu olkaa hyvä. Tämän lauseen ja sen muunnelmia kuulin sen tuhat kertaa sunnuntaina, kun oli eduskuntavaalejen äänestys. Se YES, alkoi aika käydä korviini. Luulin, että se on vain nuoren kolleegan tapa. Mutta se Yes tuli äänestäjiltäkin, ilman, … Lue loppuun

Kategoriat: eduskuntavaalit 2019, eurososialistinenrealismi, photography, politiikka, Porvoo, postikortti, pravda, suomi-finland-perkele, vaalit 2019, valokuvaus | Jätä kommentti

Lomaa loman päälle

Niinhän siinä taisi käydä, että vilustuin kotilennollani. Ei ollut villapaitapäällä lintukoneessa. Mutta pari päivää tein töitä. Sitten tuli kolmas päivä. Ja olin jo, että ei tänään, tänään pitää mennä lääkärille. Tehtiin työterveydessä niin perkleesti kokeita, että ihme jos ei sairas … Lue loppuun

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, kuvaa paskasta kännykästä, photography, Porvoo, postikortti, pravda, vakityö, valokuvaus | 2 kommenttia

Pimein selätetty

Tänään päivä on jopa 30 sekunttia pidempi kuin eilen. Sinisellä hetkellä se tuntui valtavalta ajalta. Edessä yhdeksän päivän loma ja seitsämän päivän reissu. En ole tavoitettavissa puhelimitse, että päivitän päivät tänne, jos joudan kiireisessä laiskottelussani.

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, photography, Porvoo, postikortti, Uncategorized, vakityö, valokuvaus | Jätä kommentti

I have seen the light!

Kategoriat: Bryssel-ei kaupallinen-triptyk, eurososialistinenrealismi, photography, Porvoo, valokuvaus | Jätä kommentti

Talven loppu

Kategoriat: Bryssel-ei kaupallinen-triptyk, eurososialistinenrealismi, photography, Porvoo, postikortti, valokuvaus | Jätä kommentti

Mitä siitä kertoisin, kysyjille vastaisin

Niinistö sai vaalipiirilläni järkyttävän tuloksen. Murhaavan voiton. Väyrynen potkaisi Uuniperunan ämpärin nurin, ja Vasemmisto plus Väyrynen ja Haavisto pesi Huhtasaaren armotta, sanoi politrukit mitä sitten valtakunnan mediassa mitä vaan. Alueen ruotsinkielinen ja vanheneva väestö hylkäsi oman puolueen ex-stalinisti ehdokkaan täysin. … Lue loppuun

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, photography, politiikka, Porvoo, postikortti, pravda, valokuvaus | Avainsanat: | Jätä kommentti

Elon kerjuu

Kauniisti suomennettu Black Friday on tänään, kuten myös älä osta mitään päivä. Romani kerjäläinen muistutti minua, mitä vaihteeksi sekoilin viranomaisten kanssa. Kirjoitin pankin uteluun, mistä saat rahani, että kerjään. No, onhan elo yhtä kerjuuta, vaikka sen työstä ja vakutuuksista rahani … Lue loppuun

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, hitsauspäiväkirja, Porvoo, postikortti, työttömyys, valokuvaus, vuokra hessuna | Jätä kommentti

Miksiköhän ei ole lapsia puistossa?

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, Porvoo, postikortti, RIP, valokuvaus | Jätä kommentti