Category Archives: valokuvaus

Uusi veto

Tässä se kappale taas on. 30 cm pitäisi vetää b luokan saumaa 8 mm rosteria pystyyn. Ja olihan se tappelua, mutta tuli hyvää jälkeä. Paitsi että tuo keskellä levyä oleva hefti teki siitä pummin. Sitä yritin korjata, mutta vika siirtyi … Lue loppuun

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, hitsauspäiväkirja, kuvaa paskasta kännykästä, valokuvaus | Jätä kommentti

Stubb saa ryöpytystä

Stubb selitää kun kolme kansalaista kävi päälle kuin yleinen syyttäjä. Oli hauskaa. Porvoon torilla keväällä -11.

Kategoriat: arkisto, vaalit 2011, valokuvaus | 1 kommentti

Ensimmäinen koko levy

Niin se sitten hyvin mennyt koe tulikin pummina takas. 3mm oli juuri sulamatta, kun 2mm sulamattomuuden voi laskea D luokkaan. Jäin siis luokalle. Huomenna uusi veto.

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, hitsauspäiväkirja, kuvaa paskasta kännykästä, valokuvaus | Jätä kommentti

Päivän fiilis on….

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, valokuvaus | Jätä kommentti

Rakas päiväkirja

Älä, älä mene stadiin ruuhka-aikaan autolla. Muuten holdattiin kaksi työpaikkahaastattelua, että pahimmassa tapauksessa on kaksi työpaikkaa yhtä aikaa. Taas.

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, hitsauspäiväkirja, työttömyys, valokuvaus, vuokra hessuna | Jätä kommentti

Arkisto – Vaalit -11

Jytky! Tai siis ennen jytkyä. Ennen kuin kaikki päätökset oli peruttu, tai muuten vaan juosten kustu. Tästä päivästä eteen päin, kuntavaaleja kohdin, kaivan jonkun vaaliajan kuvan vuodelta 11. Persu, lahjomaton. Lahjaton, siinä pitäisi lukea. Sori ilkeyteni.

Kategoriat: arkisto, eurososialistinenrealismi, vaalit 2011, valokuvaus | Jätä kommentti

Tukholma – tissit

Eipä paljoa tätä lähemmäksi tissejä päästy, ja nekin oli kivestä. Mutta onhan nuuskaa.

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, postikortti, valokuvaus | Jätä kommentti

Missä on pihvi

Missä on opposition pihvi kysyi Soini. Olisi nyt kysynyt missä fillarikommareiden tofu? Kirjallisuuspiirissämme siteerattiin T.S. Elliotia: “This is the way the world ends Not with a bang but a whimper.” Näin näyttää käyvän YLEn journalismille. Ministerit käyvät avointa sotaa tiedotusvälinettä … Lue loppuun

Kategoriat: politiikka, postikortti, valokuvaus | Jätä kommentti

Arkisto – Tukholma

Tukholmassa tulee käytyä suht usein, ja lähes joka kerta Alfa kirjakaupassa. Mainio paikka. Ehkä sinne taas lauantaina?

Kategoriat: arkisto, eurososialistinenrealismi, valokuvaus | Jätä kommentti

Valtiollista Maltan pääkaupunkia yhdellä ällällä

Kummastelin jo joulukuussa, että mitä KELA yrittää kun hylkäsi minun työttömyyspäiväraha hakemuksen perusteena, että olen ansiosidonnaisuuden piirissä. Eihän minulla ole kassan päivät vielä täynnä. Silloin uupui 8 viikkoa. Nyt minulle maksettiin viimeiset almut joulukuulta peruspäivärahan monentista. Kyllä, neljä viikkoa puuttu … Lue loppuun

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, hitsauspäiväkirja, työttömyys, valokuvaus | Jätä kommentti