
Kuvakaappaus YLEN päivän uutisesta.
Olen kyllä sanonut. että tilastojen lähtövuodeksi on otettava 2020, kuten tässä, mutta kuka on saanut 20% enemmän liksaa tänä aikana? Hinnat bruttona tietenkin.
Ehkä pomon 40% kattaa sen, että duunarin 5% muuttuu tilastossa 19,7%
VM on menettänyt kaiken uskottavuutensa, mm muuttamalla nollakorkolainat kiinteästä korosta vaihtuviin korkoihin.




