Jalattomat kiittää

Eduskunnassa äänestettiin tiistaina alkoholilaista, joka meni läpi äänin 98–77. Yhtäkään tyhjää ääntä ei annettu.

Kaikki Suomen jalattomat juopot on nyt tyytyväisiä, ja alipalkatut woltkulit kuljettaa juomat kotiin, että ei tarvi krapuloita kärsiä.

Vitut kansanterveydestä, kuten myös ilmeisesti Suomen yrittelijöiden mukaan työntekijöiden terveydestä, kun haluavat lopettaa työterveyshoidon.

On hyvä hallitus, kiitos.

Kategoria(t): politiikka, sanotut kuvat. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Jätä kommentti

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.