Category Archives: valokuvaus

10 kk filmillä

Kategoriat: arkisto, Bryssel-ei kaupallinen-triptyk, valokuvaus | Jätä kommentti

Jos

Jos mielen malttaa voit, kun menettävät Sinua syyttäin ympärillä toiset, Jos luotat itseesi, kun kuiskii epäilijät, Anteeksi suot, jos epäilykset moiset, Jos jaksat odotuksen taakan kantaa, Valheiden uhri olla, vihalle ei valtaa antaa, Ei viisastella, liian hyvältä ei näyttää. Jos … Lue loppuun

Kategoriat: eurososialistinenrealismi, kulttuuri, meteli, poetry, taide, valokuvaus | Jätä kommentti

Moi moi Kiky

Metallin ja Teknologiateollisuuden välit taitaa olla vähän ruosteessa. Sikäli kun nyt ymmärsin oikein, niin Metalli kaataa sopimuksen kun ei saa työnantajien haluamaa paikallista sopimista työaikojen pidentämiseen määräajaksi. Jos ymmärsin nyt oikein, niin työnantajat voivat katsoa peiliin ja EKn on parempi … Lue loppuun

Kategoriat: politiikka, postikortti, pravda, valokuvaus | Jätä kommentti

Stara lavalla

Ei ole paras mahdollinen kuva Fredistä, ehkä filmiltä löytyy parempi kuva kertomaan tunnelmasta?

Kategoriat: postikortti, valokuvaus | Jätä kommentti

Kategoriat: Bryssel-ei kaupallinen-triptyk, valokuvaus | Jätä kommentti

Kategoriat: Bryssel-ei kaupallinen-triptyk, postikortti, valokuvaus | Jätä kommentti

Kirkon rakentajia, 3

Ismo, Timpuri

Kategoriat: arkisto, valokuvaus | Jätä kommentti

Mitta täys

Tuloksetonta hakemista ja turhia haastatteluja. Nyt on mitta täys ja loma alkaa. Palataan, kun reissulta palataan. Jos elossa ollaan. Ja miksi ei oltaisi?

Kategoriat: postikortti, työttömyys, valokuvaus | Jätä kommentti

Viinaa velaksi

Ei riitä, että paskalonkero vapautettaan ruokakauppohin, vaan nyt sallitaan viinan myyminen velaksi ravintoloissa. Olen ehkä vähän holhousta kaipaava, mutta tiedän tuurijuopot ja ulosoton korot. Selvästi perintäyhtiöillä on bisnekset kuralla, kun tarvitaan lisää uhreja maksukyvyttömyyteen maksamaan 8% riistokorkoja. Mutta vedetään pää … Lue loppuun

Kategoriat: politiikka, Porvoo, postikortti, pravda, valokuvaus | 1 kommentti

Kuusi vuotta

Kuusi vuotta blogia kirjoitettu tänään. Onnea myös kaikille 12 lukijalle.

Kategoriat: valokuvaus | Avainsanat: | 2 kommenttia